Ads Here

Rabu, 08 April 2015

Jual Bedak Arab Kokuryu Asli

Jual Bedak Arab Kokuryu Asli harga Bedak Arab Kokuryu Asli murah asli
100gr harga Bedak Arab Kokuryu Asli Rp.175.000
 HUBUNGI 082137894027


ready russet n cherry…
Mengenalkan Kokuryu Summer Cake, bedak padat istimewa yang juga dikenali untuk Bedak Arab, memperoleh perhatian ramai wanita masakini kerana dengan nya, anda tak perlu bermekap tidak tipis untuk tampak cantik berseri! Benar-benar gampang diguna serta akhirnya abadi 8 jam tiada rasa berminyak serta lekitan!


http://www.kosmetikecantikan.com/

Keunggulan Bedak Arab Kokuryu :
1. Menjimatkan – melakukan tindakan 3 dalam 1, untuk pelembab, foundation serta alas bedak
2. Sesuai sama untuk seluruhnya – warna alami/semulajadi yang beralih mengikut aliran darah pengguna, tidak sangka berkulit gelap, sawo masak, cerah, putih serta untuk nya dan untuk mekap di pelbagai majlis/acara. Juga sesuai sama untuk seluruhnya type kulit (kering, berminyak, normal)
3. Kemas serta sekata – sapuan ringkas cukup untuk hasil kulit terlihat halus, lembut bersinar serta jadi mudah. Kulit bakal terlihat kemerah-merahan, tak berminyak serta jadi seakan-akan tak menggunakan apa-apa bedak atau mekap
4. Menjaga – tak hanya tutup cela serta mengekalkan kelembaban semulajadi kulit, ia juga mengecutkan jerawat serta membuat perlindungan kulit dari penggelapan disebabkan terik matahari (berpelindungan UV)
5. Tahan lama- sepanjang lebih 8 jam walaupun dalam situasi berpeluh atau berhujan/basah, jadi ia tak menempel pada kain tudung, tisu atau sapu tangan. Menariknya bedak ini dapat mempunyai haruman wangi selama penggunaan..
6. HALAL – Paling utama bedak ini Suci serta Halal, bisa dibawa SOLAT.
*Kokuryu Super Summer Cake (bedak Arab) dihadirkan dengan Kokuryu Beauty Sponge.
CARA PENGGUNAAN :
-Untuk hasil solekan paling baik, pakai sebagus muka dibikin bersih dalam kandungan yang nipis sahaja. Tak perlu alas dengan cream, pelembab atau foundation lain.
– Untuk terlihat prima, cantik serta tampak berseri semulajadi, basahkan span terlebih dulu serta oleskan span pada bedak.
– Ratakan bedak ke semua muka serta lihatlah akhirnya!
* Span butuh sentiasa dibikin bersih. Basuh sedikit di sinki sebagus selepas dipakai serta anginkan ia supaya kering. Tak perlu dijemur

HUBUNGI082137894027 BBM D643658D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar